Gourmandisztán

A legfinomabb... Lángos

2012. április 23. - Gourmandisztán

Úgy gondoltam, hogy nem csak a receptjeimet és kreációimat osztom meg Veletek, hanem azokat a vendéglátóhelyeket is ahol valami kiemelkedően finom. Szerintem nagyon nehéz megtalálni azt a helyet, ahol mindig ugyan azt a minőséget, ízt és mennyiséget adják az adott ételből és az kivételesen nagyon finom is.

Eddig nem olyan nagyon sok ilyen ételt fedeztem fel, de amiket megtaláltam, azokat időnként megosztom majd Veletek itt.

Az első a szerintem "legfinomabb lángos Magyarországon".

Azt nem mondom, hogy Magyarország összes lángosát megkóstoltam, de nagyon sok helyen ettem már, viszont egy helyen nem csalódtam, sőt annyira finomnak találom a Fény utcai piac emeletén hátul található lángosos finomságait, hogy minden héten egyszer ott "reggelizem". 

Az én kedvencem a burgonyás, azaz sima lángos foghagymával, sajttal és tejföllel. Hmmm, nyami... Most hogy ezt leírtam, megint megkívántam a lángost.

Másik, nem elhanyagolható tény, hogy a lángosozóban dolgozó lányok, mindig nagyon kedvesek, figyelmesek és közvetlenek. Mindig van egy-két kedves szavuk mindenkihez. Mindenkinek ajánlom, hogy ha a Fény utcai piac felé jár, térjen be és az emeleten, hátúl egyen egy lángost, viszont ez ne vasárnap jusson eszébe, mert vasárnap zárva van a piac.

Ígérem, lesz még általam írt ajánló, de most ismét a receptek jönnek.

Mindenkinek jó lángosozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr844467693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása