Gourmandisztán

Görögdinnye saláta juhtúróval

2013. július 31. - Gourmandisztán

dinnyesali.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyami-nyami... Csak ennyit tudok írna :-), na jó azért nem! 

Ehhez a könnyű nyári salátához nem kell sok alapanyag és az elkészítése sem igényel nagy szaktudást. Összevágod, beletépkeded, belemorzsolod és már kész!

 

Mi is kell hozzá?

Recept:

Görögdinnye

Fejes saláta

Juhtúró

Balzsamecet

 

 

Mindenből annyit rakj bele amennyit csak szeretnél, nincs rá szabály! 

Én a dinnyét kikanalaztam, de össze is vághatod. A salátát megmostam, apró darabokra vágtam. A dinnyét és a salátát egy tálba halmoztam, majd jöhetett rá pár löttyintés balzsamecet és végül rámorzsoltam a juhtúrót.

Ennyi az egész és már lehet is enni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr865435375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása