Gourmandisztán

Gyors barackos pite

2012. március 18. - Gourmandisztán

Barackos pite.jpg

 

Ha valami gyors, finom édességet szeretnétek készíteni, amivel nem kell az egész konyhát összekoszolni, ez a barackos pite megfelelő választás lesz. Nem kell hozzá sok alapanyag sem, mindössze friss barack, vagy barackkonzerv (én az utóbbit választottam), fagyasztott levelestészta és baracklekvár (Nekem mindig van otthon Anyukám által készített házi baracklekvár).

 

Hozzávalók (kb. 6 szelet)

 

1 csomag levelestészta

3 db őszíbarack, vagy 1 kis konzerv barack

8 ek hígabb sárgabaraklekvár

 

A levelestésztát felengedtem, majd kinyújtottam az egyiket, úgy hogy egy 26 cm-es sütőpapírral kibélelt kapcsos kerek tortaformába bele tudjam helyezni. A másik tésztátból ujjnyi csíkokat vágtam, amiket rányomkodtam a torta szélére, úgy hogy a tészták közötti részt átnedvesítettem vízzel. Addig raktam a tésztacsíkokat egymásra, míg egy magasabb peremet nem kaptam, és persze míg a tészta tartott :-) A tészta alját jó bőven megkentem baracklekvárral, és erre helyeztem a felszeletelt barackokat. A pite széleit és a  barackot is megkentem a maradék lekvárral és az egészet beraktam az előmelegített kb. 200 fokos sütőbe. 20-25 percig sütöttem. Nagyon finom még melegen, csak a sütőpapírt ne felejtsétek el lehúzni az aljáról, mielőtt megkóstolnátok...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr924324276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása