Gourmandisztán

Tavaszi pite

2012. május 09. - Gourmandisztán

 

Nem vagyok nagy zöldséges pités, de úgy döntöttem hogy a zöldséges pite sokat elbír, így a hűtő tartalmát, amit nem tudtam mire elhasználni beleteszem.

 

Hozzávalók (4 adag):

 

1 db fagyasztott leveles tészta

100 g fagyasztott spenót

25 dkg gomba

25 dkg kecskesajt

1 fej vöröshagyma

vaj, só, bors, liszt a nyújtáshoz

 

A leveles tésztát és a spenótot kiolvasztottam. A kinyújtott leveles tésztát egy kivajazott kör alakú pitetálba fektettem. Egy kevés vajat serpenyőben megolvasztottam, beletettem a hagymát, amit már előzőleg felkockáztam, majd mikor üveges lett hozzáadtam a felkockázott gombát is majd a felengedett spenótot is, ízesítettem és első rottyanásig főztem. Ezt az egyveleget beleöntöttem a leveles tésztával kibélelt fomába, rászórtam a felkozkázott kecskesajtot és a 180 fokra előmelegített sütőbe helyeztem 25 percre. Mikor kivettem már ehető állapotba is került. :-) A tartalma bármivel helyettesíthető. Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr994498514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása