Gourmandisztán

Kelbimbós rizstészta

2015. szeptember 24. - Gourmandisztán

rizsteszta.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyik nap egy új helyen nagyon finomat ettem. Igazából az étel rizstésztából és friss zöldségekből volt összeállítva. Úgy gondoltam ma reggel, hogy én is kipróbálom, így elugrottam venni rizstésztát és kimentem a piacra friss hozzávalókért. 

Nem kezdtem túl bonyolult kreációval :-).

Kifőztem egy adag rizstésztát, és egy kevés zsenge kelbimbót, póréhagymával. A puha tésztát meglocsoltam szójaszósszal (imádom), ráhalmoztam a kelbimbót, a póréhagymakarikákat és friss petrezselymet valamint egy kevés borsot.

Jelentem: finom lett, és bűntudatom sincs, hogy mit ettem ;-)

rizsteszta2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr807818086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása