Gourmandisztán

Padlizsános tészta

2012. április 01. - Gourmandisztán

Egyik kedvenc tésztám a padlizsános tészta, de a padlizsán nem csak a tésztát, hanem nagyon sok ételt fel tud dobni. Ez az étel nagyon könnyű és ízletes és gyorsan el is lehet készíteni. Mivel a recept nem két adagra szól, biztos hogy másnapra is marad belőle, amit nem bánjatok, mert az ízek remekül összeérnek.

Hozzávalók (4-5 főre)

 

1 közepes padlizsán

25 dkg gomba

1 póréhagyma

1 darabos paradizsomkonzerv

fél csomag spagetti tészta

ételízesítő, bazsalikom, oregánó, rozmaring

olaj

 

A padlizsánt felkarikáztam és csíkokra vágtam, majd kevés olajon megpirítottam. A gombát kockákra vágtam meghintettem ételízesítővel és serpenyőben kevés olajon ezt is megpirítottam. Mikor a leve elfőtt hozzáadom a felkarikázott póréhagymát majd mikor megpuhult akkor a padlizsánt a gombás hagymás egyveleghez adom és ráöntöm a paradicsomkonzervet.

Míg a szósz készült, a spagetti tésztát megfőztem és leszűrtem. A tésztát és a padlizsános szószt egy tálba öntöttem és már tálaltam is. Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmandisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr674353949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása